Ulanbataar clinic - Reisverslag uit State Circus, Mongolië van Hermien Graaf - WaarBenJij.nu Ulanbataar clinic - Reisverslag uit State Circus, Mongolië van Hermien Graaf - WaarBenJij.nu

Ulanbataar clinic

Blijf op de hoogte en volg Hermien

05 Augustus 2014 | Mongolië, State Circus

5 augustus. Een prachtige heldere nacht met duizenden sterren.
Na weer een lekker ontbijt inpakken en om half elf de bus in. We hebben toch maar besloten om naar een dokter te gaan.
In Ulanbataar afgezet bij het hotel en om half twee haalde Tomak, onze gids ons weer op. De chauffeur van de bus reed nu in een taxi . In het ' SOS Medica Mongolia UB Internationale Clinic' moesten allerlei papieren ingevuld worden. Een verpleegster ging bij hem zijn bloeddruk, temperatuur, zuurdtofgehalte van het bloed meten. Daarna werden we opgehaald door de arts. Best professioneel allemaal.
Na wat testjes was de conclusie: of je meniscus of je knieband. Zo min mogelijk lopen. Kruk mee en in Nederland een mri laten maken om precies te zien wat er aan de hand is. Verder pijnstillers en voltare gel.
Klote dus.
Vandaag maar een beetje in het hotel blijven . Morgen ga ik dan maar de excursie hier in Ulanbataar doen. En dan kan hij daarna wel met de jeep de steppen op.

• 05 Augustus 2014 - 17:54

Hermien De Graaf:

Oei, dat is écht balen! En even wennen aan het feit dat Rich iets mankeert en niet jij Hermien.
    Hoe gaat het met je darmen?
    Probeer hoe dan ook te genieten. Foto's zijn super!
    Dikke zoen van mij!